---------------

نه ارتجاع غالب،نه ارتجاع مغلوب.نه «ولایت مطلقه فقیه» نه «ولایت مطلق رهبرعقیدتی».نه مزدوری رژیم پلید و ضد ایرانی آخوندی، نه سرسپردگی به رهبری خود محور و متوهم وخطاکار و انتقاد ناپذیر عقیدتی. پاینده ایران. درود برملت بزرگ ایران. زنده بادآزادی و دموکراسی. برقرار باد اتحاد تمام نیروهای دموکرات و آزادیخواه و سکولار در داخل و خارج ایران علیه رژیم استبدادی و ارتجاعی وسرکوبگر ملایان حاکم.درود بر شهیدان ملت بزرگ و پایدار ایران ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

۱۳۹۲ بهمن ۸, سه‌شنبه

بازخوانی مقاله «سعيد منادی» و پاسخ مجاهدين به آن


مقاله يی را که در ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۶ ـ آن زمان که هنوز هيچکدام از اين حملات به پايگاه های مجاهدين در عراق رخ نداده بود ـ با نام مستعار «سعيد منادی» نوشته بودم، و همچنان در صفحات مربوط به آن سال ققنوس باقی است، در زير می آورم.
استفاده ی من از نام مستعار به اين دليل بود که نمی خواستم به جز خود مجاهدين، و تنی چند از آشنايان، ديگرانی که حتی پس از گذشت هفت سال (تا تاريخ انتشار آن مقاله در ارديبهشت ۱۳۸۶) هنوز ازکناره گيری من از شورای مقاومت کذايی مجاهدين در تابستان ۱۳۷۹ مطلع نبودند، در جريان تنش های ميان من و مجاهدين قرار بگيرند، و احياناً با نيت نه الزاماً خير، از اين تنش ها بهره برداری کنند. اين، خود مجاهدين بودند که بعداً با هرزه گويی ها و هرزه نويسی هايشان، اين تنش ها را بيرونی کردند، تا جايی که من ناچار به موضعگيری های صريح علنی شوم. ادامه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر