---------------

نه ارتجاع غالب،نه ارتجاع مغلوب.نه «ولایت مطلقه فقیه» نه «ولایت مطلق رهبرعقیدتی».نه مزدوری رژیم پلید و ضد ایرانی آخوندی، نه سرسپردگی به رهبری خود محور و متوهم وخطاکار و انتقاد ناپذیر عقیدتی. پاینده ایران. درود برملت بزرگ ایران. زنده بادآزادی و دموکراسی. برقرار باد اتحاد تمام نیروهای دموکرات و آزادیخواه و سکولار در داخل و خارج ایران علیه رژیم استبدادی و ارتجاعی وسرکوبگر ملایان حاکم.درود بر شهیدان ملت بزرگ و پایدار ایران ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

۱۳۹۲ آذر ۹, شنبه

پاسخی دوباره به امیر صیاحی صمد فخری

گاهی ناخواسته باید وارد مسائلی شد که از نظر من نه تنها تضادی از کسی حل نخواهد کرد  بلکه مشکلاتی هم برای بقیه درست خواهد شد.در مطالب دنباله داری که از آقای امیر صباحی تحت عنوان آقای معصومی من......در سایت شما درج میشود به فاکتها و نمونه های بسیاری اشاره میشود که گاها با اختصار از افراد نامبرده نام برده شده مثلا م.م که به نظرم برای حریم خصوصی افراد با توجه به شرایطی که در آن بسر میبرند مناسب است .بنده هم عرض کردم که ضمن احترام به عقاید دیگران و البته نظراتی که بیان میکنند عرض کردم که صرفا اینقدر مشکل جسمی دارم که نیاز نمی بینم وارد مسائلی شوم که جند صباحی هم که به عمر پراز مشقتم باقی مانده است وارد مشکلات روحی جدید خود ساخته برای  خودم شوم.از نظر من هر گروه و جریان سیاسی از آنجا که همه آنها ادعا میکنند برای مردم مبارزه میکنند روزی باید در پیشگاه ملت ایران پاسخ دهد و این مردم و بعد هم دستگاه قضایی است که باید  به شکایت و نمونه های یاد شده که آآقای امیر صیاحی و یا نویسندگان دیگر جدا شده از مجاهدین بیان میکنند میتواند رسیدگی کند.اگر هم فقط قصد خالی کردن سفره دل از بابت شخصی  باشد تا آنجایی که به خود فرد  برمیگردد بنا به خواست و اراده خود عمل میکند. ادامه مطلب

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر