---------------

نه ارتجاع غالب،نه ارتجاع مغلوب.نه «ولایت مطلقه فقیه» نه «ولایت مطلق رهبرعقیدتی».نه مزدوری رژیم پلید و ضد ایرانی آخوندی، نه سرسپردگی به رهبری خود محور و متوهم وخطاکار و انتقاد ناپذیر عقیدتی. پاینده ایران. درود برملت بزرگ ایران. زنده بادآزادی و دموکراسی. برقرار باد اتحاد تمام نیروهای دموکرات و آزادیخواه و سکولار در داخل و خارج ایران علیه رژیم استبدادی و ارتجاعی وسرکوبگر ملایان حاکم.درود بر شهیدان ملت بزرگ و پایدار ایران ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

۱۳۹۲ آذر ۹, شنبه

توضیحی در مورد تکذیب‌ صمد فخری - امیر صباحی

من «مشکلات جسمی» تو را درک می کنم و به تو به دیده‌ی احترام نگاه می‌کنم. امیدوارم از این توضیحات رنجیده نشوی.
به نظر من تکذیب و انکار حقیقت منصفانه نیست، چنانکه پیش کشیدن موضوع «سو‌استفاده» هم شرافتمندانه نیست. در رابطه با آن‌چه به نقل از تو نوشتم من رعایت بسیاری از مسائل و «چهارچوب» ها را کردم. خودت بهتر می‌دانی گفتنی در این مورد بسیار است. تو موارد فوق را بارها عنوان کرده بودی. به نحوی هم صحبت می‌کردی که من از بیان تو گزیده می‌شدم و علاقه‌ای به شنیدن صحبت‌های مداوم تو نداشتم. چرا که صحبت‌های تو، نقد یا انتقاد نبود بلکه تؤام با فحاشی غلیظ علیه مجاهدین و رهبری آن بود که من مایل به شیندن فحاشی نبودم.   ادامه مطلب

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر