---------------

نه ارتجاع غالب،نه ارتجاع مغلوب.نه «ولایت مطلقه فقیه» نه «ولایت مطلق رهبرعقیدتی».نه مزدوری رژیم پلید و ضد ایرانی آخوندی، نه سرسپردگی به رهبری خود محور و متوهم وخطاکار و انتقاد ناپذیر عقیدتی. پاینده ایران. درود برملت بزرگ ایران. زنده بادآزادی و دموکراسی. برقرار باد اتحاد تمام نیروهای دموکرات و آزادیخواه و سکولار در داخل و خارج ایران علیه رژیم استبدادی و ارتجاعی وسرکوبگر ملایان حاکم.درود بر شهیدان ملت بزرگ و پایدار ایران ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

۱۳۹۲ شهریور ۱۸, دوشنبه

نامه ای به آقای رجوی و پاسخ غیر مستقیم ایشان - سعید جمالی

نامه ای کوتاه درباره کشتار در اشرف و "چه باید کرد"خطاب به آقای رجوی منتشر کردم و....
امشب از طریق یکی از دوستان دو پیام دریافت کردم. متن پیام ها از این قرار است که "نمی بایست نامه هایم را در این سایت منتشر میکردم و..."
از جزئیات در میگذرم و فقط به این نکته بسنده میکنم که:
هیچ مشکلی نیست، اگر سایت رسمی مجاهدین آمادگی دارد که تمامی مطالب مرا بصورت نامحدود که با کمال احترام و خیر خواهی محض نیز نگاشته میشود را بدون دخل و تصرفی منتشر نماید، بنده  حتما اینکار را انجام خواهم داد.
از آنجا که بدنبال تماس مستقیم با بنده بودید آدرس ایمیل ام را ذیلا می نویسم و می توانید از این طریق در مورد فوق اطلاع رسانی نمایید.
از نظر من آنچه در این شرایط مهم و ضروری است، تمرکز بر خارج کردن افراد از عراق است و فکر میکنم تخطی از آن غیر قابل بخشش خواهد بود.
17 شهریور 92(8 سپتامبر 13)
سعید جمالی (هادی افشار)
منبع:پژواک ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر