---------------

نه ارتجاع غالب،نه ارتجاع مغلوب.نه «ولایت مطلقه فقیه» نه «ولایت مطلق رهبرعقیدتی».نه مزدوری رژیم پلید و ضد ایرانی آخوندی، نه سرسپردگی به رهبری خود محور و متوهم وخطاکار و انتقاد ناپذیر عقیدتی. پاینده ایران. درود برملت بزرگ ایران. زنده بادآزادی و دموکراسی. برقرار باد اتحاد تمام نیروهای دموکرات و آزادیخواه و سکولار در داخل و خارج ایران علیه رژیم استبدادی و ارتجاعی وسرکوبگر ملایان حاکم.درود بر شهیدان ملت بزرگ و پایدار ایران ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

۱۳۹۱ شهریور ۳۱, جمعه

پیش بینی درست آقای ابوالحسن بنی صدر در مورد سرنوشت امروز سازمان مجاهدین

بعد از یکربع قرن توضیحات آقای ابوالحسن بنی صدر در همان آغاز حرکت مسعود رجوی به عراق بسیار جالب است..رئیس جمهور سابق، مهمترین متحد و پدر همسر دوم مسعود رجوی در این باره میگوید:
” به من میگفت … یک تکه زمین میخواهیم که رژیم عراق به ما بدهد آنجا در مرز ایران و عراق از اونجا فراخوان می دهیم و مردم میآیند به طرف ما، خیلی خندیدم. ..گفتم این چه چیزهایی است که می گویید شما همین رفتید مرز عراق و گفتید مردم ایران من آمدم اینجا و اینها راه می افتند میلیون میلیون می آیند مرز و شما هم با آنها می روید تهران را فتح می کنید و تمام ؟
بگو میخواهم بروم عراق معامله کنم با رژیم صدام و میخواهم بروم عراق و این حرف ها را هم بریز باصطلاح آب رودخانه و خودت را سبک نکن با گفتن این حرف ها. چون هر کسی این حرف ها را بشنود میگه اصلا شما بکلی یک عقل سیاسی جای خود، اصلا عقل ندارید چون آدم عاقل همچنین حرف هایی نمی زند. قبل از رفتن هم گفتم که نکن این کار را میروی آنجا می شوی – وجه المصالحه – اسباب دست.”
” تا قبل از اینکه برود به عراق بله بوسیله کسانی که عضو آن شورا بودند بهش پیغام دادم که نکن. به آنها هم گفتم که این جوان است نگذارید خودش را نفله کند و سازمان را هم نفله کند … این کارهایی که این آقا می کند خودکشی است. من بسیار تأسف می خورم که ایشون خود و سازمان اش را باصطلاح از آن سیانور هایی که می گفتند اگر کسی در معرض دستگیری قرار گرفت باید بخورد از اعضای سازمان ایشون به همه داره میخوراند خود و بقیه خودکشی میکند یک خودکشی سیاسی این خیلی جای تأسف دارد. و تمام کوشش را کردم که این کار را نکند و نرود به عراق .”
“بوسیله همین آقایان، به او گفتم … برای رسیدن به قدرت به چه کارها حاضری دست بزنی؟ از جمله اینکه گفتم آدم عاقل با رژیم دعوا میکنه که برود دست نشانده صدام بشود؟ تا اینجا حاضری. به او گفتم شما از این به بعد دیگر برای جمهوری اسلامی بی خطر شدی. تمام. فرض کنیم آن رژیم برود و جاده ها را هم باز کنند مردم ایران نخواهند گذاشت شما پای تان از عراق به تهران برسد، تمام شد کار شما . خودتان به چند جهت خودکشی کردید. “
  به او گفتم این جنگ تمام می شود و دست تو به هیچ کجا بند نخواهد بود. هر جنگی در نهایت مجبور به تمام شدن و تفاهم است. دولت ها به هر حال ناگزیر به خاتمه دادن به جنگ هستند و بر اساس منافع ملی شان با هم تفاهم می کنند. در آن صورت تو هم کشور و مردم خودت را از دست داده ای هم اینکه از آنجا به بعد همین صدام دیگر تو را تحمل نخواهد کرد و مجبور خواهی شد برگردی همینجا.”
وضعیت امروز مجاهدین و این افق تاریک نشان میدهد ابوالحسن بنی صدر درست گفته بود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر